Kecelaruan Jantina?

>> Wednesday, December 9, 2009

Senja ini kita telah digemparkan tentang berita yang kurang senang dek perkara- perkara yang tidak bermoral iaitu masalah lelaki jadi perempuan dan jugak perempuan jadi lelaki.

Untuk pengetahuan pembaca jika hal ini berlaku banyak perkara yang menyalahi tabie akan berlaku contoh mudah persentuhan antara lelaki dan perempuan sukar hendak kita bezakan, masalah aurat jangan dikata mesti hancur habis, dan macam- macam lagi. Pada surat khabar metro semalam bertarikh 7 Oktober 2009, kita dikejutkan dengan tubuh badan lelaki yang menyurapai wanita. Dan surat khabar tersbut menceritakan punca sebenar adalah dari sumber makanan iaitu ayam yang disuntik.

Jika kita melihat pada persepsi agama pula kita ia adalah menyalahi sunnatullah dan juga berdosa besar kerana menukarkan rupa paras yang diberkan kepada kita dengan rupa paras lain iaitu mengubah ciptaan Illahi, nauzubillah. Mengikut kepada majlis fatwa, majlis ini telah memutuskan bahawa gejala ini merupakan kesalahan besar dari syariat Islam dan akan mendapat laknat dari Allah.

Merujuk kepada majalah keluaran HPA, saya ingin menengahkan satu pengalaman buat ahli HPA, pada tahun 1997 dalam program HPA di Terengganu dan dalam sessi testimoni seorang lelaki telah membuat pengakuan bahawa dia pernah menukarkan imejnya menjadi seorang perempuan. Perasaan ini wujud bukan kepada zahirnya sahaja tetapi ia juga mempunyai nafsu kepada lelaki.

Kemudian beliau menyatakan "Dengan izin Allah" selepas beliau mengamalkan kapsul Radix, perasaan itu lama kelamaan hilang dan dia benar- benar bertaubat dan insaf dengan peristiwa itu.

Oleh yang demikian untuk menjadi lelaki sejati 'marilah amalkan kopi Radix' dan ingin menjadi wanita sejati amalkanlah 'Teh Manjakani'

1 comments:

hamba Allah December 21, 2009 at 8:54 PM  

betul...

Selain tu minum kopi Radix mampu cuci usus kita, nak ke kena kanser usus?

link 4 dakwah

BannerFans.com

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP